donderdag 30 september 2010

drukdrukdruk

Er staan drukke tijden voor de deur! Allemaal leuk en aardig: een driedaagse consumentenbeurs in de buurt en mijn eigen BinnenPrettige Kijk & Koop Dagen eind november. Dus werk aan de winkel: voorraad checken, nieuwe artikelen bestellen, hulptroepen benaderen, presentjes maken, flyers ontwerpen en ronddelen, inrichtingsplan maken voor de verkoopdagen thuis en voor de stand .... dat laatste is heel leuk en het gaat helemaal goed komen, maar het kan ook snel veranderen in een hoofdpijndossier. Je mag namelijk niet in de wanden spijkeren of boren en ook een kleurtje geven is niet de bedoeling. Nou ja, een paar rollen behang losjes ophangen met een geinige vakkenkast ervoor doet al heel professioneel aan. Toch? Of ...? Hum. De sfeer wordt stoer en simpel, met allerlei kleuren, maar wel vergrijsd door het gebruik van krijtverf.

Ik weet ook al welke meubels ik hierbij ga gebruiken en waar ik deze kan lenen .... Als Birgitte dit leest, dan weet ze genoeg!
Ook adverteer ik 3x achter elkaar in de Brandevoorter Courant en ik zou ik niet zijn als dat telkens een andere advertentie moet worden .... hoe lastig kan je het jezelf maken!

De eerste is inmiddels gepubliceerd en ziet er gelikt uit, nu nog twee te gaan. In november verschijnt in dit geweldige glossy wijkmagazine ook een interview met mij. Een nadere kennismaking met de persoon achter een bedrijf, dus mocht je graag willen weten waar ik geboren ben en hoe ons gezin is samengesteld, dan moet je het beslist lezen. Voor alle info over het bedrijf BinnenPret en mijn zakelijke activiteiten, moet je toch echt op mijn twee websites kijken: BinnenPret en BinnenPret Advies, want die mochten helaas niet te vaak genoemd worden. En dat terwijl BinnenPret mijn leukste werk en twee-na-grootste liefde is!

1 opmerking:

  1. Oh leuk, je komt in de Brandevoorter Courant.
    Ik zal het zeker even lezen! Op welke beurs sta je? Ben zelf bezig met de voorbereidingen voor de Jonge Gezinnen Beurs, klinkt me bekend in de oren het 'hoofdpijndossier'hahaha ;)

    Groetjes,
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen