woensdag 6 oktober 2010

Lost keys

Hè, waarom ben ik nou altijd zo sloom met het realiseren van mijn creatieve kronkels? Ik verzin vanalles, ben  snel geïnspireerd door wat ik zie in bladen en winkels, maak aantekeningen in mijn notitieboekje maar het ten uitvoer brengen duurt elke keer zo lang. Ja ik weet het, ben er gewoon te druk voor. Het is maanden geleden dat ik 's morgens opstond met een dag als een witte bladzijde voor me. Er ligt altijd werk op me te wachten en prioriteiten stellen is orde van de dag.
In juli had ik, tijdens mijn weekje Moux en Morvan, geweldige ideeën voor kettingen met oude sleutels eraan en begon enthousiast vanalles te ontwerpen en tekenen.



Eenmaal weer thuis haalde ik snel via verschillende wegen de benodigde spullen in huis. Maar toen? Nou uh, niet veel. Heel geleidelijk kwam er wat uit mijn vingers en net nu ik weet hoe ik het hebben wil en écht aan de slag kan, lijkt het wel of ik achter de mode aan loop .....
Gisteravond vertelde ik eigenlijk voor het eerst over mijn ontwerpen en de reactie die ik kreeg was iets als "Ja leuk he? Kettingen met sleutels zijn nu helemaal in, ik heb er ook één". Ik bleef glimlachen, maar wilde eigenlijk degene die MIJN idee had gejat, het helemaal hip heeft maakt en nu met een lange snuit "Na-na-na-na-naaaa" (denk Rolo) naar me roept, eens flink voor z'n kanis meppen. Het lijkt nu net of ik met de modewind meewaai en daar hou ik juist helemaal niet van!





Eén troost: die van mij zijn echt handgemaakt en zelf ontworpen, dus nooit twee dezelfde. Kijk maar op de site, binnenkort nog een hele mooie met houten kralen en rode accenten. En antieke en unieke sleutels natuurlijk!

1 opmerking:

  1. Zo die vind ik wel heel erg apart en mooi. Leuk idee hoor. Ik heb ze nog niet in de winkels gezien.
    Ach joh niets van aantrekken, gewoon lekker doorgaan met het maken. Zoals je zelf al schrijft deze zijn uniek en apart.
    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen