dinsdag 19 oktober 2010

Daar word ik blij van!

In de webwinkel verkoop ik woonaccessoires waar ik zelf erg blij van word. De neiging om al het moois dat ik bestel direct na ontvangst mijn eigen interieur binnen te dragen is soms wel een beetje errug groot .... maar ik weet me in te houden en werk er vooral hard aan om anderen te overtuigen dat het écht héél mooi is en dat ze niet zonder kunnen.
Vandaag werd ik bij van de dozen die ik bij de Praxis kocht. Deze gebruik ik voor alle lintjes, touwtjes, bandjes en koordjes waarmee ik mijn pakketjes versier. Zelf plakken en knippen had ook gekund, maar dit is wel lekker makkelijk in verband met tijdgebrek.
Ook werd ik blij van de aanblik op een interieuradvies-in-wording op de werktafel; het gaat de goede kant op en het past perfect bij mijn opdrachtgevers (dit bepaal ik in eerste instantie intuïtief en kan nog bijgeschaafd worden, maar meestal zit ik er niet ver naast!).
De VT Wonen van november maakte me ook blij, want er staat weer veel moois in, waaronder een paar kussens van ferm Living, verkrijgbaar bij ..... www.binnenpret.biz. Yeah!


Maar waar ik nog blijer van werd waren de zojuist ontvangen notitieboekjes van Pretty Cute. Eén op gewoon schriftformaat om aantekeningen in te maken als ik bij opdrachtgevers ben en één snoezig klein exemplaartje dat in mijn tas gaat voor to do-tjes en ontwerpjes die door mijn hoofd schieten. En ook verlanglijstjes, telefoonnummers, one-liners, leuke winkels. Ja ik weet het: hopeloos ouderwets! Want dat kan toch ook in mijn mobieltje?! Okay, dat kan, maar het voelt toch ánders, zo koel en zakelijk. Ik waai dit keer wél met de wind mee, want de trend nu is nostalgie, vintage, handwerk .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten