donderdag 2 september 2010

Nieuw ronde, nieuwe kansen!

Ik gebruikte voor mijn september-aanbieding bijna de term: "Kom maar naar beneden en sla je slag!", maar ik realiseerde me dat dit wel een heel erg ouderwetse kreet is en velen 'm niet eens kennen. Het tv-programma Prijzenslag met Hans Kazan! Een hysterische kwis waarbij de kandidaten elkaar snel afwisselden, dus de slogan werd regelmatig de huiskamer in geschreeuwd. Thuis bleef je op de bank zitten natuurlijk, maar in de studio vlogen de gelukkigen op van hun tribunestoeltje en renden met gevaar voor eigen leven naar Hans de prijzengoochelaar. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Waarom ik daar nu aan moest denken bij het zien van de nieuwe collectie van ferm Living .... geen idee. Maar het voelde alsof ik wéér in het woonaccessoires-paradijs terecht was gekomen na het openen van de site, net als in het voorjaar. Het designteam slaagt er elke weer in om nieuwe prints en producten te ontwikkelen. Ik ga een heleboel op mijn site zetten, want alles is lekker snel te leveren. Uiteraard komt er ook het een en ander op voorraad, maar wát dat zal zijn weet ik nog niet, want ik kan niet kiezen uit al dat leuks! Kijk mee:



Prachtige sieradendoos in hippe kleuren
Zo simpel en daarom zó mooi!
Gaaf toch?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten