dinsdag 28 september 2010

Afscheid nemen van een grote vriend

Hij staat hier naast me als een trouwe vriend. Veilig ingepakt tegen vlekken en grijpgrage handen. Zo mooi, in zijn anthracietgrijze wollen jas! Ik had 'm overal voor kunnen inzetten, in de badkamer voor handdoeken, in de hal voor mutsen en wanten, maar ik wist: eens gaat hij me verlaten en dan zou ik zijn inbreng in huis té erg gaan missen.

En ja hoor, morgen is het zover, dan gaat 'ie naar zijn nieuwe eigenaar waar hij een belangrijke commerciële functie krijgt bij een prachtig bedrijf. Hij past helemaal bij hun stijl en ze willen 'm zo graag hebben, dat hij niet met een vage TNT-meneer mee hoeft in een busje, maar persoonlijk wordt opgehaald.

Dag mooie vilten Firewoodbasket van Hey Sign!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten