zaterdag 11 december 2010

Witte kerst

Dit jaar komt er écht geen kerstboom in huis en ik hang ook geen lichtjes aan het tuinhek. Dit jaar wil ik een serene kerst. In het wit. Eén grote vaas met witte takken en witte lichtjes. Een paar schalen met witte en zilveren ballen, wit tafelkleed op tafel, subtiel een flosje witte veertjes aan een deurklink maar heel veel meer zal het niet worden. Ik kijk al uit naar de witte bladzijden in de agenda; dagen die als zand door mijn vingers zullen glijden. Heerlijk toch?!

2 opmerkingen:

  1. Hallo, ik vind je vaas met takken heel mooi! Maar hoe kreeg je de takken zo wit? Met zo'n spuitbus sneeuw zal dat niet lukken denk ik? Misschien in witte verf gespoten? Laat U mij aub iets meer weten? Ik kijk er alvast naar uit! Vriendelijke groeten,
    Kelly

    cocosboontje@live.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,
    graag zou ik willen weten waar u deze prachtige vaas hebt gekocht?
    Graag hoor ik van u
    Vriendelijke groeten Nellie Ras
    nellieras@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen