zaterdag 25 december 2010

Kerstmis

Op 1e kerstdag naar schoonmama en -papa. Iets lekkers bij de koffie, veel lekkers bij de kerstlunch, iets lekkers bij de thee, iets lekkers bij het lekkere wijntje ..... en toen even de zolder op. Ze willen 'm leeg hebben, maar het is niet mijn geschiedenis, dus ik heb niet zoveel met alle foto's, oude spellendozen, detective-boeken, Donalds Duckjes. Sorry. Maar ik word wél warm van Naef! Aan zijn (betaalde) werkzame leven heeft schoonpapa een aantal prachtige Naef-ontwerpen overgehouden. Ze zijn "goud waard" dus hij bewaart ze al jaren op zolder. In de originele dozen. Ik neem de verzameling langzaam van hem over.De trofeeën tot nu toe zullen de komende tijd een plekje krijgen op deze blog, dan kunnen jullie meegenieten.

Dit keer durfde ik wel twee dingen uit te zoeken, want ze zijn gewoon blij als iemand er plezier van heeft. Ik ben helemaal in mijn nopjes met een prachtig, superstrak vormgegeven schaakspel en de houten vierkante vormen in verschillende maten waar je vanalles mee kunt maken, zoals ...... een kerstboom!


Enjoy your own Christmas!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten