zondag 6 juni 2010

verbouwen

Over verbouwen gesproken. Onze lieve Doutzen Kroes vertelt in de Franse Marie Claire dat ze eigenlijk te veel van brood en chocolade houdt, waar door ze - door haar rondingen - al heel wat opdrachten in de fashion industry aan haar neus voorbij heeft zien gaan .... Rondingen?? Waar dan!?

Ik knip en plak: "I have to work really hard. My body — I have a voluptuous body. I am not one of those skinny girls. I like to enjoy life,” she says. …Still, in the lead up to the big Victoria’s Secret runway show she’ll temporarily give up the bread, cheese and chocolate that she loves.
“I am a totally healthy girl that eats but eats in moderation and I take care of myself.”

Mmmm, ik denk dat ik het woord moderation maar eens in mijn hoofd moet prenten; zou het helpen als ik weer een glas (of twee) rosé drink en ondertussen een half wit stokbrood naar binnenwerk met een half rondje camembert?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten