dinsdag 22 juni 2010

Klus fan??

Ahhh, ik heb even geen inspiratie (te hard gewerkt vandaag?) en ik google wat rond. Kom ik DIT tegen:

KlusFan, een blad voor mensen die fan zijn van klussen, voor de doe het zelver zegt de ondertitel. Het ziet er wel gezellig uit met die twee op de cover. Daar gaat mijn fantasie .... leuke meid, haar lekker in een staartje, hoelang is het geleden dat ik een staart kon maken trouwens? Eeuwen, echt. En als het dan eindelijk in een staart zat, met een postelastiek erom want andere elastiekjes hielden de dikke staart niet op zijn plaats, dan begon de dag al met hoofdpijn. Maar zij niet, ze lacht vrolijk dus zal er geen last van hebben Wat heeft ze in haar hand eigenlijk? Een schroevendraaier denk ik. Dat ze maar voorzichtig doet met haar mooie handen. Ze heeft ook al geverfd want er zit een vlek op haar shirtje. Rare plek trouwens. Oh ook op haar schouder, goed zichtbaar voor de oplettende kijker. Maar ze geeft er niks om en straalt verder. Zijn ze trouwens tijdens het groen verven van de wand halverwege opgehouden? Ik zie ook geen groene spetters op hun handen, het zal toch niet waar zijn dat ze beter kunnen texen dan ik?! Ze houdt haar vriend nonchalant vast op zijn knie en hij kijkt verliefd. Omdat zij al het werk heeft gedaan? Hij ziet er nou niet bepaald afgepeigerd uit. Ook geen vlekken onder oksels of in de nek. Mmm, geen stoere klusser.
Maar dat het er zo fris en fruitig uitziet, kan ook komen door de VENTILATIE, veroorzaakt door een heuse klus-FAN (ventilator). Flauw. Trek nou maar een fles rosé open, 't wordt toch niks meer vandaag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten