zaterdag 1 januari 2011

Naef

Ik twitter ook. Jaja, je moet het allemaal wel bijhouden anders ben je snel oud. Mijn oma had telefoon, mijn moeder e-mail, maar mijn generatie moet toch echt een tandje bijzetten!
Elke blog zet ik ook een paar keer op twitter om te delen met mijn volgers (ter info: niet al mijn twittervrienden volgen mijn blog, en andersom). En dus ook de blogs over het Naef-schaakspel. Binnen 12 uur viel ik in opperste verbazing achterover op de bank. Het bedrijf Naef itself, nog steeds een klein familiebedrijf, is een nieuwe twitter-volger geworden van BinnenPret! Ze zoeken het internet af naar mensen die iets met Naef hebben en erover publiceren en kwamen dus hier terecht.
Door dit superleuke flitscontact begon ik wat te surfen op internet en kwam heel veel te weten over de Naef-stukken die ik inmiddels in mijn verzameling heb. Niet alleen ontdekte ik de verbazingwekkende prijzen (....) maar ik zag ook dat een aantal stukken die ik al zo'n twintig jaar in bezit heb, nog steeds in productie is. Bijvoorbeeld de Cella, Diamant, Ellipso en Modulon (het Mondriaan-doosje noemde ik het altijd).


 


Eén probleempje ontstaat nu hier in huize BinnenPret: ik weet niet waar ik ze moet tentoonstellen, want jullie weten: ik hou niet van het functieloos neerzetten van "spulletjes". Dilemma.


In de een volgende blog laat ik wat foto's zien van Naef-producten die niet meer verkrijgbaar zijn maar dus wel hier op mijn werktafel staan te pronken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten