vrijdag 27 augustus 2010

tois, tuus, @home

Een oude en wijze spreuk luidt: het fijne van weg gaan is thuiskomen. Grondig mee eens. Leuk hoor, in het verbouwde koetshuis van een Chateau in Normandiƫ, maar toch ..... Maar ja, als je wat wilt beleven dan je moet er toch de deur voor uit en dat doe ik dan ook graag! Nu ben ik uitzichten, geuren, gezelligheid, zwemslagen, Franse woorden en veel creatieve plannen rijker geworden. Ook trouwens ordinair geshopt en (heel fijn) een prachtig jurkje rijker geworden voor een op handen zijnde bruiloftsfeest!

En vandaag toch ook weer met veel plezier aan de slag gegaan met/voor BinnenPret. Er komt een superleuk nieuw artikel aan, iets wat iedereen wel kan gebruiken in huis want niets ergerlijker (is dat een woord??) dan een druppende kraan of een ..... oeoe wat spannend ... haha! Hieronder een paar mooie plaatjes van de vakantie. Zoonlief vroeg waarom ik in hemelsnaam foto's maak van een marktkraan of deurknop. Tja, gewoon, oog voor detail en "ge wit ooit nie". Heb ik trouwens eens een column over geschreven, te vinden op mijn interieuradviessite maar ook hier aan te klikken (wat handig toch, zelfs mijn moeder van in-de-zeventig snapt dit).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten