vrijdag 27 augustus 2010

PIF ..... w.t.f.?!

Bedoel je niet PUF? Of PIT? Staat het voor Potentieel Interessante Funmaker? Pitten In Fruitsalade? Park In Friesland? Prik In Frisdrank?

Neeee, het staat voor Pay It Forward en je kunt er alles over lezen op de ik-pif.blogspot; een geweldig initiatief van Martine! Een soort pyramidespel, maar zonder enig risico en vooral veel plezier. Want hoe simpel is het om door één persoon blij gemaakt te worden en vervolgens zelf drie mensen blij te maken met een zelfgemaakt of gekocht kleinigheidje dat je in de post verstuurt. Ik weet nu zelf hoe leuk het is om een klein pakketje in de post te vinden, het met enige spanning open te maken (zonde want het is zo leuk ingepakt!) en dan te zien wat iemand voor je heeft gemaakt. Zo lief!
Kijk, dit vond ik in de post:

Een ketting gemaakt van knoopjes en kralen en daarbij een papier-pakketje met o.a. een consumptiebon en een fabeltjeskrant-kwartetkaart. Geweldig! You made my day!

Nu moet ik druk gaan nadenken over mijn PIF-actie voor drie anderen. Zal niet meevallen, maar het gaat lukken en het wordt zeker iets gezelligs! Geef je op via deze blog of check  de ik-pif blogspot zoals hierboven vermeld waar mijn actie z.s.m. op komt te staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten