woensdag 28 juli 2010

Wandplankje Serholt

Oh oh wat is dit wandplankje prachtig! Het stond al in de webwinkel aangeboden, maar nu op voorraad, joepie! En het erge is: ik kan 'm zó op onze Bretonse slaapkamer ophangen want qua sfeer past het helemaal. Dat is natuurlijk ook het "vervelende" van mijn assortiment: ik vind zelf alles mooi, anders koop ik het niet in. En daarbij zijn de artikelen altijd functioneel. Dus als je geen probleem hebt, dan verzin ik er wel eentje voor je!
Want waarom staat onze wekker al jaren op de grond (soms bijna onvindbaar onder bed door een stofzuigmanouvre) als dit witgespoten metalen wandplankje van Serholt 'm ook kan dragen? Deze taartonderlegger krijgt dus zeker een plekje aan de blauwe houten wand achter ons spijlenbed. Want ik had wel een probleem, maar kwam daar pas achter toen dit plankje binnenkwam!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten