vrijdag 23 juli 2010

Bijzondere kleurencombi

Omdat mijn laatste bestelling bij Himla best groot was, is er nog voldoende voorraad in de webshop. Daarbij zijn het geen artikelen die men op een achternamiddag en passant bestelt, dus de doorlooptijd ervan is wat langer. Ik geef het tafellinnen van deze Zweedse homedecorator graag cadeau en het is zó prachtig dat ik niet lang meer de verleiding zal kunnen weerstaan om zelf de prachtige paarse stonewashed tafellopers aan te schaffen! Ook de Himla-kussens van zijde zijn heel mooi, maar daar later meer over.
Nu zag ik de volgende foto op hun site, wat een bijzondere kleurencombinatie. Ik kijk wellicht met andere ogen dan jullie, want interieurinrichting is mijn passie, dus ik zie (of noem het "voel") als eerste sfeer en kleur. Daarna kijk ik pas wát er precies is afgebeeld. Echt super deze framboosroze en grijsblauwe kleuren bij elkaar! Ik denk hierbij ook ineens aan het kleine Birdie-kussen van ferm Living trouwens, past er leuk bij. Bestellen van nieuwe artikelen is er dus even niet bij, maar deze mooie kleurencombinatie kan ook op andere manieren worden toegepast, en dat ga ik zeker doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten