maandag 12 april 2010

Decoreren

Met pasen had ik natuurlijk eitjes in takken hangen. Ook pas een week van tevoren hoor, want ik ben niet zo decoreerderig, maar het was op tijd voor de paasdagen. De takken heb ik al lange tijd in een grote pot op tafel staan en zijn geen echte, maar verdomd mooie neppers. De takken kan je alle kanten op buigen, maar niet te ver en te vaak want er zit (schijnbaar) echt hout omheen en dat breekt dan. In die takken hing ik eerst de witte eitjes met satijnen lintjes en daarna heb ik nog en zestal blauw/roze vogeltjes op de takken bevestigd. Absolutely interior design fabulous!
Maar ja, Pasen is voorbij dus gisteren de eitjes uit de takken gehaald. De vogeltjes mogen nog even blijven zitten, ze zijn zo mooi!
Daar liggen ze dan op tafel, de paaseitjes. Waar gaan we dit nu weer laten? Dat wordt een extra doosje op de vliering, naast dozen met kerstballen (heb ik ook in alle kleuren, want je zult toch maar twee jaar achter elkaar dezelfde kerstboom hebben .....). Eén eitje heeft het he-le-maal gemaakt sinds gisteren! Heeft een hoofdrol gekregen. Men neme: een oude schilderijlijst, een kleine krans van takjes en een ei.
Zie hier het geweldige resultaat:

 
Het is toch net echte kunst?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten